Kızlar 32 haftalık hamileyim ve süt pompası almadım tecrübeli annelerden yardım istiyorum en çok duyduğum marka lansinoshun Manuel’i ya da elektriklisi ama fiyatları çok pahalı özellikle elektriklisi 500 lira civarı e hal böyle olunca alıp almamak konusunda kararsızım ama şöyle bi durumda var çalışan bi anne olucam 1 yaşından sonra işe başlamam gerekecek sizce bu durumu da göz önünde bulundurarak şimdiden elektrikli pompa almalımıyım yoksa sütümün gelme durumuna göre bakıp sonra mı karar vermeliyim? Kısacası doğum çantam da illa bulunmalı mı valla yıldım artık çoğunluk ne derse onu yapıcam 😅