Powergirls Kızlar arkadasim aşılama oldu bugün 14 .Gün ve değeri 2.36 cikti sonradan yükselme durumu olabilir mi aranızda böyle olup yükselen var mı gebelik yok 5 olmadığı için ama bi ümit 😑
Powergirls Duygudikicidkc benim anlamadığım niye deger böyle cikti kendim de tedavi oldum 8.gunum 4 35 biseydi yani 0 lanmasi lazimdi acaba gec dollenmemi kimyasal mi diye aklıma gelmiyor değil
Duygudikicidkc Powergirls aynen kimyasal dış gebelik bende tedaviyle oldu 14. Günümde 90 çıkmıştı ondan değer düşük geldi kuzum