DemetF Neredeyse gunumu doldurmak uzereyim lakin karnim yumusacik gobek inikligi denilen sey bende yok sanci desen yok bebegimin hareketlerini her zaman ki gibi hissediyorum. Gunumu doldurmama 2 ay falan varmis gibi 🤔
Ezgidd DemetF bende aynı durumdayım. 39+3 Ne nişan yok açılma yok.. bekliyorum normal olsun çok istiyorum. Doktorum cumartesi tetikleme yapalım dedi bakalım ne olacak…
denizvebulut DemetF ilk gebeligimde aynı gün tam da sizin gibi hissediyordum ki, 39+4 de suyum geldi ☺️
DemetF Bebiscann normalse sikinti yok ben tasirim kizimi 9 yil da tasirim da sezaryan olmak istemiyorum madem bekliyoruz normal olsun :)
DemetF Mevaninannesiii baska annelerin karni falan dusuyo ya iki hafta onceden sertlesiyor falan bende hic ole seyler olmayinca dedim bi gariplik mi var :)
Mevaninannesiii DemetF benim 29 haftamda bebek doğum pozisyonu almıştı taaa dogurdugum güne kadar öyleydi yuruyemiyordum bacak aramda hissediyordum her an dusecekmis gbi 🙄 herkesin bünyesi farklı kuzum ya bebek ne zaman gelecegini çok iyi biliyor acele etme bı baktinn gece sancin başladı 😬🙈
DemetF Mevaninannesiii haklisin iste sonunda sezaryana alinmak istemiyorum yoksa dursun tabi ben tasirim :)
DemetF Mevaninannesiii ilk dogumum hersey yolunda gitti bu zamana kadar kesilmek istemiyorum dogumdan sonra hemen ayaklanmak istiyorum bide egildin kalktin acidi aman dikisler var falan yoruldum biraz.Ama tabi oncelik saglik sezaryan gerekirse sezaryan olcaz mecbur
Mevaninannesiii DemetF benim de ilkti canım olmayınca olmuyor nasibinde ne varsa onu goruyorsun hem kesilip bicilmek normal doğumda da var ki
DemetF Mevaninannesiii evet var ama digeri kadar logusaligi falan etkilemiyor ya dikisler. Hayirlisi olsun pek bize kalmis bisey degil zaten
DemetF Ezgidd bende yarin gidicem bakalm ne dicek.Hayirlisi olsun biraz daha vaktimiz var bi anda gelmesini bekliyorum bende