Aysegul30 Kızlar mrb bugün kontrolüm vardı gecen hafta idrardaki bakteri 44 iken bugün 300 lerde çıktı böbreklerin de hafif sıkıntı var bol su iç dedi doktorum bide nst de biraz sancı çıktı doktor kötü konuşmadı ama korktum yinede böyle olan varmı 31+4 üm
Aysegul30 Nurcngel cuma tekrar kontrolüm var cumaya kadar hergün 5 lt içecem inş gecer normal de de iyi içerim ama 3 falan