hayat_23 Kızlar adetime dört veya beş gün kala Kaset test yaptım negatifti, şuanda aşırı gaz sancısı çekiyorum. Adetime 3 gün var. Düşük yaptığım ayda gebeligi öğrenmeden önce bu ağrıyı cekmistim. Sizce test yapsam mı yine bilemedim. Adet ağrılarımda sabit kararsız kaldım 🌸
Lale4444 hayat_23 belirtilere inanma hiç benim bu ay tüm hamilelik belirtilerim vardı ama sonuç adet oldum.
Zuyalist hayat_23 bende de aşırı gaz var, sancı da var, ama adetime 5 gün var test yapmadım, havalar çok soğuk, iş ortamında da biraz ince giyiniyorum ondandır belki diyorum ama bilemedim🤷🏻♀️
hayat_23 Lale4444 evet kuzu postunu gördüm, zaten şu gebelik testi negatifse sonradan pozitif olan insanlar nadir 😅
Elif0611 hayat_23 canım bendede çok gaz sancısı oldu adet sancısı çektim regle 5 gün kala yaptım negatif reglden 1 gün geçince u yaptım kıpkırmızı pozitif şu an 4+2 hala regl sancısı gibi sancım var yani hiç belli olmaz inşallah vardır🌸
Lale4444 hayat_23 3 yıldır bacım ya.. 1 hamilelik geçirdim 5 aylıkken erken doğum yaptım ölümle sonuçlandı. Şimdi üzerinden 7 ay geçtı. Sürünüyoruzzzzzz
hayat_23 Lale4444 ah kuzum.. ben düşüm yaptım 4 haftalık daha neler çektim, senin imtihanın zormuş.. yine istiyorsun ama inan bu stresle olmuyor ben yoruldum bu ay yoksa salivercem daha sahada tavsiye ederim olacaksada olmayacak..
Lale4444 hayat_23 aynen öyle yapıcam kafadan atıcam. Zaten yarın bi sökülsün adetim iyice. Burayı da silicem bi müddet. Kafa toparlamam lazım. Sana da hayattda tüm güzellikler dilerim. İnşallah mutlu olursun. Allah bu yeni yılda senin mucizeni verir inşallah. İnşallah bu defa test yapsan pozitivi görürsün🙏🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌷🌷
hayat_23 Lale4444 inşallah sende sağlıklı mutlu bir gebeliğin olur, sıkı sıkı tutunur sana.. Amin kuzum , zor olacaktır imtihan olsun diyoruz, kafasından atıp hamile kalan 1 insan yok bin insan var demektir doğru. Stresin hormonları çalıştırmadigi ortada.