Aysegul9371 Bugün sancı çıktı nst de ciğer geliştirici yapıldı yarında yapılacak nst takibi de var bu bebeler nedenn son haftalarda böyle bir delleniyorlar 😀
Missewos Aysegul9371 😁😆 ay ben onu severimm annesi sabretsin azicik delleniyorlar son haftalarda yerleri dar geliyor fettan olacak benim kizim gibi demekki. Yerinde durmuyordu cikti hala ayni
esratpl Aysegul9371 çok geçmiş olsun sabreder ins bebis🌸 herhangi bi belirtiniz ağrınız var mıydı yoksa nstde mi anlaşıldı acaba🙇🏻♀️
misirveannesi Aysegul9371 ay aynısı bana oldu nst de sancım cıktı 33. Haftada , tabi bem de ağrı sızı yok. Progestana basladık 1 haftayı bitirdik devam ediyoruz ilaçtan sonra 2. Kere girdm nst e cıkmadı
Aysegul9371 DamlaNur29 yok valla hissetmiyordum sadece karnımda sertleşme oluyordu ama bu haftalar normal diye düşünüyordum
Aysegul9371 esratpl tek belirti karın sertleşmesi oda çoğu zaman normaldir yani iki hafta önce hiç bsey yoktu nst de flan
Aysegul9371 misirveannesi 23 ten 31 e kadar bende progestan iğne kullandım haftalık tam rahatladım bugün banada seleston yaptirdi ciğer gelistirici sonra kontrol nst de yine ilkine göre dusukte olsa sancı çıktı. Yine yarın iki doz ciğer geliştirici ve nst takibi olacak
DamlaNur29 Aysegul9371 benimde belim sırtım agrıyor ara ara sancı nasıl bişey bilmiyorum post actım yazan olmadı
misirveannesi Aysegul9371 bana da yapıldı ciğer geliştirici.. ama ben normalde progestan kullanmıyordum belki ondan bana iyi geldi sancıyı kesti direk. Ama tabi sıkı takibe devam
Jeatimo Aysegul9371 öyle olduğuna bakma kuzum benimde 3 haftadır sancı 90 100 çıkıyor ama asla gelmiyor
Aysegul9371 Jeatimo yaa sizin daha fazla çıkıyormuş doktorumda biraz hazırlıkli ol.erken geleceğe benziyor deyince bir an evham yaptım sonra zaten Allah a emanetiz deyip çıktım
Aysegul9371 DamlaNur29 Bende bilmiyordum ama artık anladım karnimda ve belimde hafif adet ağrısına benzer ağrılar oluyor demek ki buymuş dedim