1prensesannesi Muko kızım 6 yaşına girdi hâlâ komili kullanıyorum bu kizimda da kullanmaya devam edecem ben çok memnunum komili sampuandan
Kadze Ben chicco dan memnun olanları okuyup indirimdeykende aldım iyi gelemzse mustelaya geciş düşünürüm direk ınla başlamak istemiyoeum cok pahalı:)
cimennbayann Muko ben 4 aydır unibaby kullanıyorum dalin almıştım kafa derisini kavlattı doktorda 1 yasına kadar kullanma dalini unibaby al boyasız hem dedi aldım kullanıyorum memnunum
AycanFb Muko Sebamed aldım ben ama mustela da çok iyi. En iyileri sebamed ve mustela. Mustela sırf anne ve bebek sağlığı için üretilen bir ürün hiçbir katkı maddesi yok.