Glsh14 Aryannannesi kasilma nasil bisey bilmiyorum ki☺️sadece bazen bakiyorum gobegim sag tarfai baya sis.sonra bi bakiyorum sol tarafi sis bu bebegim mi degil mi bilmuyorum.pek agrim olmuyor artik su aralar canim.ben cinsiyetimi ogrendim sizinkide belli mi?
esgun Aryannannesi benim kasıklarımda ağrı başladı bu hafta sizin de öyle mi? Daha önceki haftalardan biraz daha şiddetli
esgun Aryannannesi evet ikili taramaya gittiğimizde doktorumuz net bir şekilde gördü bize de gösterdi. Merakta kalmadık çok şükür 😀