atlasinannesiii 31+2 haftayım, pazar günü kasılmalarım oldu, doktor gel bakalım dedi nst de düzenli sancı çıkınca yatırdı serum ve ilaç verdiler. Pazartesi gece çıktım hastaneden sancılar durdu. Açılmada olmadı şükür. Şuan için tetikteyiz, evde dinleniyorum çok kalkmıyorum.