Bisaniye Fulden diyanetin Türkiye’de en çok inanılan batıl inançlar başlığında top 5 te bu konu :) Ömrü Allah verir Allah alır. Önceki hamileliğimde kestirdim şimdi ihtiyaç duyarsam yine kestiririm.
Fulden Civcivimm bende bugun kestirdim :) korktm ama sıkılmştm yaz hamileliği zor dayanamadm son 16gunum🤰🏻
Ardanyal Bence eskilerin uydurduğu hurafelerden birtaneside bu ben inanmıyorum bu tarz şeylere. Saç kesilmez... Birşeyler yediğinde elini sürme leke olur... 40’lı insan yanlız kalmaz vs. İçinizi ferah tuttunuzmu gerisini allaha teslim edin
mucizemizibekliyoruzz Ardanyal hahaha kendi annem demişti onu bana elini sürme vücuduna diye aşerdiğin bişeyi yedikten sonra. Bende inadına heryerime sürmüştüm içi gitmişti annemin çocukta leke olacak diye 😄 bakalım henüz doğmadı ama ihtimal dahi vermiyorum ne saçma 😄
1prensesannesi Ya ben de kestiremiyorum hurafe biliyorum ama insanı bunalıma sokuyorlar korkuyorum bende
Filiz0016 Feyza12 merhabalar ben kestirdim ama boyamadim neticede oksidan var kokusu da çok ağır bende korkuyorum açıkçası sizin boyaniz organik miydi yoksa her zamanki gibi mı boyadnz?
didemm mucizemizibekliyoruzz onu bende yapmistim kayinvaliden cikek yediginde elini bi yerine surmeden yika derdi bana bende inadina her yerime surdum bakalim ne olucak diye 😂😂 3yasinda oldu hic bi yerinde leke yok 😎hala diyo ya olsaydi diye 😂
Cigdemoyku Fulden il çocuğumda da kestirdim şimdi yine hamişeiym yine kestirdim.bunlar batıl inançlar inanmayın bence
mucizemizibekliyoruzz 1prensesannesi annemin o surat ifadesi geldi de aklıma şimdi 🤣 ya nolacak renkli ultrasonda gördük heryerini yani heryeri aynı renkti çocuğumun 😂 ama doğsun yine söylerim 😂 böyle bişey olabilirmi yani imkanı var mı inananlara şaşırıyorum
1prensesannesi mucizemizibekliyoruzz benim kızımın ensesinde sac olan yerde var çilek yemistim surmustum esneme kasimistim daha doğrusu acaba psikolojik olacak diye düşündüğüm için mi oldu hahahahahah a😅😅 gercekten bu hurafeler adamı hasta ediyor hususi zeytin surecem bacama bakim olacak mi😂😂