Seyma3131 Bugün doktorum 3 cm açıklık olduğunu söyledi. Suni sancı vermek istemiyor herşey doğal ve normal gittiği için. Bende merak ettiğim için soruyorum ne zaman doğum başlar yada açıklık ne kadar sürede tamamlanır bilginiz varmı acaba canlar ?
Elika0 Seyma3131 24 saat içinde büyük ihtimalle doğurursun canım ☺️ Sıcak duş al merdiven in çık pilates topuyla zıpla. Doktorunla konuşup yap tabiki hepsini ☺️
arelveannesi Seyma3131 2 hafta 2 cm 1 haftadır 3 cm açıklıkla bekliyorum 40+3 üm hala doğurmadım yarın suni ile başlatacak doktor 🤷🏻♀️
llFatma Seyma3131 benim de 2 cm açıklık varmış 1 hafta böyle geziyorum ilk gebelik ise hemen açılmıyor sanırım kuzu. Kaç haftaliksin
Acee Seyma3131 3.cm aciklik ile sanmiyorum dogumun baslucanii benim ilk kizimda 2 cm aciklik olmustu 7 aylikken helen hastaneye aldi 3 gun yattim ciktim
GurbettebirAnne Kac ayliksin? Ben 8 aylikken iken 3 cm ile bir ay gezdim😂😂 3. Cm de kaldim ve suni sanci ile doguma girdim
Cicek08 GurbettebirAnne merhaba gerçekten 3 cm açıklıkla bir ay sürdü muu şaşırdım :) ben bugün 36 haftalık oldum. Lekelenme oldu diye doktor kontrol etti 3 cm acikligim var . Bende korktum biraz daha dursun gelişsin büyüsün istiyorum. 3 cm deyince hemen doğum gerceklesir mi diye . Ama sizin baya sürmüş 😊
GurbettebirAnne Cicek08 evet 3 cm de kaldi dahada acilmadi 39. Haftada suyum patladi suni sanci ile dogurdum😂😂
Cicek08 Miranmiray merhaba bende 36+0 bugün itibariyle ve 3 cm acikligim varmış. Lekelenme falan yaşadınız mı
Miranmiray Cicek08 evet canım iki üç kere kahverengi lekelenme oldu. İki kerede nohut büyüklüğünde kan gördüm akıntı içinde sizin ilk gebelik mi
Cicek08 Miranmiray evet ilk gebeligim. Lekelenme olunca bugün doktor çatı muayenesi yaptı kanama oldu sabahtan beri de öyle azar azar geliyor ama normal dedi şiddetli ve yoğun olmadiktan ve ağrı olmadıktan sonra sorun yok dedi bekliyorum bakalım gecer inşallah . 3 cm açıklık deyince telaş yaptım biraz daha beklesin de büyüsün içeride daha erken 36. Hafta 😊 ama baya günlerce de açıklık sürüyormuş demek
Miranmiray Cicek08 valla inşallah benimki fazla sürmez çok yoruldum artık 35.haftadan beri gelmesini bekliyoruz doktorum artık gelebilir demişti.3 doz ciğer geliştirici vurulmuştur o yüzden korkmuyoruz dedi.
Cicek08 Miranmiray benim bebeğim az kilo alıyor ben o yüzden beklemesini istiyorum. İnşallah sizinki de sağlıkla sihhatle gelir 😊
Miranmiray Cicek08 sizin en son ne zaman kaç kiloydu benimkide biraz kilosu az ama doğumdan sonra toparlar en son 35.haftada 2400 du
Cicek08 Miranmiray benim 36. Haftada 2200 kg . Artık bende öyle diyorum inşallah doğumdan sonra alır kilosunu sutumuz bol bol olur emerler inşallah 🤲🤲
Iscn Seyma3131 benimde 3 cm di 4 gun sonra gittim 4 cm olmuştu ama sancım yoktu mecbur suni sancı aldım