Kızlaaar merhaba doğumuma son 17 uygulamaya göre tabi kızım ne zamani seçer bilemiyorum😂
Kızlar 3 tane pijama takimı koydum zaten hastane çantama düğmeli takım ücü de biri sabahlıklı. Ama sancı çekme aşamalarında önlük vermezlerse diye(şehir hastanesinde olacak doğum) evde kısa kollu diz altı elbise şeklinde pijamam var onu da mı koysam diyorum hani aciklik felan kontrol ederler diye kış biliyorum ama hastaneler sıcak zaten bir yandan da öyle dusunuyorum sizce alayım mı yanıma kullanışlı olur mu