Meltem28 Merhaba kızlar 5+1 haftamdayım, çok kötü grip oldum ve antibiyotiksiz geçmiycekmiş dedi doktor Ama ben ilk aylarda kullanılmasından çok korkuyorum Acaba bu durumdan geçen var mı ?
Bebiscann Meltem28 ben iki çocuğumda kullandım bişey olmadı canım, hamilelikte kullanılan antibiyotikler var eğer hastalık geçmezse daha kötü olur çok geçmiş olsun
Yagmurdgdgn13 Meltem28 doktorunuz öneriyorsa kullanın daha kötüleşmeden.bebeğiniz küçük olduğu için endişe etmekte haklısınız.brn de kullandım ama 30 haftalıkken kullandım. Kovit oldum ardından grip ağır geçirdim.son damlasınına kadar kullanmamakta direndim ama olmadı.