Yigit-and-mother Grip oldum çok ateşim var her yerim agrıyor çok üşüyorum hastaneye gitsem bana bişey yaparlar o yoksa gönderirlermi
Elika0 Yigit-and-mother hemen hastaneye git covid testi de yaparlar. Ama covid değilsen serum takarlar düzelirsin ihmal etme hemen hastaneye git. Hamileysen bebeğe zararı olabilir yüksek ateş düşmezse..
Bebiscann Yigit-and-mother canım hastaneye git evde daha tehlikeli hamileysen ateşli hastalık bebeğe etki ediyor bilgin olsun
Aysegul9371 Yigit-and-mother gidin gidin yaparlar parol takarlar serum takarlar covid testi bile yaptırın
Yigit-and-mother Hepinize teşekkür ederim artık düşmeyen ateşten gittim parol serum taktılar ve covit testi verdim