Elika0 Kızlar selam 33 haftalık hamileyim. Doğumdan sonra devlette spiral taktırmak istiyorum ama her isteyene takıyolar mı ? Ekstra ücret ödüyor musunuz ? TKtıran varsa bilgi verebilir mi ?