40+1 de doğdu.Rabbim sizi de tez zamanda kurtarsın inşaallah.Akşam 7 gibi suyum geldi parça parça saat 22 de hastaneye gittik sancım ve açılmam yoktu odaya aldılar o yüzden ama bir saat içinde sancım basladı 23:30 da dogum odasına alındım gece 2 gibi normal dogurmuş oldum hamdolsun dualarla.Benim 2. dogumumda ılkı 20 saat sürmüştü çok sancı çekmiştim aynı şeyleri yaşayacagım korkusu vardı hep ama çok farklı oldu gercekten her dogum kendine özel kalbinizi ferah tutun ve duayı eksik etmeyin derim