96- 11+4 haftalığım midem ağzımda geziyorum aşırı şişim bazen nefes bile almakta zorlanıyorum ve çok halsizim böyle olanlar var mı
Ebrucm 96- bende aynı sekildeyim hastanede serum taktilar midemin yukarıda olduğunu söylediler eğildim anda midem ağzıma geliyo
96- Siracinannesi bende ondan içiyorum ama bana iyi gelmedi. Çok zor geçiyor günler elimi kaldıramıyorum
Siracinannesi 96- vallhaa bana iyi geldi bende öyleydim ama bende de şuan nefes alamıyorum gibi hissediyorum fenalık geliyor sürekli
kardelenakyoll Bende aynıyım. Bi arkadaşım soda içmiş hamileyken her gün iyi gelmiş ben bi faydasını göremedim ama isterseniz deneyin kızlar