CansuKartal06 Ozgrrr önü mutlaka düğmeli tercih edin daha rahat oluyor bende ocakta doğum yapacağım için uzun kollu aldım ama yedek bi tane de kısa kollu eşofman aldım hastane sıcak oluyor
Zeynebinannesi25 Ozgrrr benimde 12 ocak doğum Allah nasip ederse önü duymeli bi takim aldim bide normal alt üst koydum
Muberenay_25 Ozgrrr ben bitane kalın aldım canım benimde şubat inşallah soguk malum bide üstüne polar aldım kombin LCWaikiki den
Leylayz Ozgrrr benimde doğumum muhtemelen Şubat sonu gibi görünüyor bu kadifeyi sipariş verdim büyük beden aldım https://ty.gl/hrs966dg0q
Eri9999 14 ocak tada benim sezaryan günüm ben bir lahusa takımı birde önden düğmeli aldım uzun kol her ikiside ayrıyyeten birde yelek koydum Çantama
kaytol https://ty.gl/aipxna3dga bunu aldım ben o kadar güzel ki anlatamam öneririm .70 kiloyum L aldım
Tugbaatkn kaytol Bende bunu aldim cok cok guzel gercekten cok begendim kumasi kalitesi falan cok iyi 200 tl ye 50 tl kupon var suan almak isteyen degerlendirsin ben 160 tl ye almistim
SekerAnne Ozgrrr önü düğmeli 2 takım bi de gecelik tavsiye ederim özellikle sezaryen de çok rahat oluyor elbise
SekerAnne Ozgrrr bu arada penti de su a n indirim var 179 TL lik pijama 112 TL civarına düşmüş şimdi sipariş verdim bende
Minnakinannesii Ozgrrr Önu düğmeli tercih edin daha iyi oluyor ilk doğumumda lohusa takimi aldim cok kullanamadim. Bu sefer düğmeli aldım sonrasinda da rahat kullanabilirim.