ipekveannesi Krkmztugce normal doğum yaptım. Bekarken çok kanamam oluyodu ara kanamalar vs. Evlendikten 1 ay sonra gittim doktorum uzun zamandır var olduğunu o yüzden kanamanın çok olduğunu söyledi.
duygu94 Krkmztugce maşallah senin az kalmış Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ücret derken doğum ücreti mi yoksa polip için mi soruyorsun
askanne10 Polip bilmiyorum nedir ama bende miyom kist vardı bir cm idi hamilelikte 7.5 cm oldu doktor almadı sonra şamanla küçüldü şimdi 1.5 cm idi