ElifPeker06 Kızlar devletteki doktorlar bebekte bi sıkıntı olsada olmasada anne karnından su alınmasını istiyorlar bu ne kadar doğru ?
Bebiscann ElifPeker06 bilmiyorum canım hiç yaşamadım neden böyle bişey istiyorlar, normalde istenmez, başka doktora görünün derim
ElifPeker06 PrensesAnnesi4 ikili testimin sonucu iyi çıktı ama yinede göbekten sıvı aldırmak istermisin diye sordular emin olmak için istiyor Doktorlar herhalde
Kubosch ElifPeker06 benim fetal dna riskli cikti o yuzden amniyosentez onerdiler. Oyle ikilide filan risk cikarsa yaptiema feyal dna da cikarsa yaptirirsin. Bu sivi son care