Merhaba iyi günler herkese yaklaşık 2 haftadır kasilmalar cogalmisti bugün kontrole gittim karnımın o halini gören doktorum korktu biraz bebek telaşlı duruşu suyu felan diye ciğer geliştirici yapıldı diğer iğneleri de ilerleyen günler de olucam. Bebeğimin ciğerleri tamamen gelişmemiş doğsa da küveze girer dedi asiri korkuyorum bu durumu yasayan anneler var mı