Damla0 bende 33üm diz kapaklarım bükülmüyor sanki sabah namazlarında özellikle ayakta başlayıp ikinci rekata oturuyorum diğer vakitlerde de bazen yapıyorum Allah affetsin elimizden geleni yapıyoruz bence nasıl rahat edecekseniz öyle yapın hamilenin attığı adım yaptığı ibadet fazla fazla sevap olarak dönüyor inşallah noksanlıklarda affolur