Tasibel Merhabalar😊aranızda hamileliğinde tiroid ilacı kullanan var mı? Benim ilk hamileliğim ve yüksek oranda tiroid ilacı alıyorum sizdede böyle sorunları olan var mı??
Fundabshn Tasibel Hamileliğimin başından beri 3 gün 200, 4 gün ise 150 kullanıyorum. İlk başta 100dü tiroidlerim sonradan 309 olunca endokrin doktoru bu şekilde ilaç düzenine soktu şuanda 2.5 falan ama ilaca aynı şekil devam ediyorum 38+6 haftayız 🤗💐
Tasibel Fundabshn maşallah hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah bende 3 aylık hamileyim ve 2 gün 125 diğer kalan günler 150 alıyorum umarım bi sorun çıkmaz 😕