Gizemmiis Kızlar bugün kan tahlili verdim ve kolestrolüm yüksek çıktı baya. Doktorum ile yarın konuşacağım detaylı, sizde yaşadınız mı ve ne önerirsiniz ?
Fasulyeninannesi1 Gizemmiis benim de 250 civari cikti doktor hamilelikte normal dedi. Kolestrol yukselirmis
Happybsrn Gizemmiis bnde tahlil verdim 216 çıktı cuma doktora görünecem bakalım ne diyecek, aç karnına vermiştim tahlil
Barlas_mom Gizemmiis Benim de yüksek canım sonucu eşim almaya gitmişti dahiliye uzmanı bir kağıt vermiş şunu yesin şunu yemesin diye istersen atayım ama doktoruna sor ilk önce 🙈
Gizemmiis Fasulyeninannesi1 benimde 263 çıktı ve ben şok oldum 😱😂 biraz da tedirgin oldum açıkçası yediğime içtiğime dikkat edicem
Fasulyeninannesi1 Gizemmiis valla ben kardiyolojiye gittim mitral kapak yetmezligi hastasiyim. Damarlar temiz cikti yani bu degerde korkulacak bir sey yokmus iciniz rahat olsun 🙏💜
Gizemmiis Happybsrn bende aç verdim 10 15 gün kendimi deneyeceğim bende düşünüyorum dahiliye doktoruna görünmeye ☺️
Maaaile Ben de dün vermistim benim de yüksek çıktı. Biraz araştırdım hamilelerden normalde kolestrol tahlili bile istenmezmis. Özellikle son dönemde pik seviyeye ulasirmis.
Gizemmiis Barlas_mom ay ne iyi olur yarın arayacağım evet en azından bende doktora gidene kadar yol almış olurumm😂😂
Barlas_mom Gizemmiis https://resmim.net/i/SHOki2 https://resmim.net/i/SHOdk8 bak canım bu ☺️ Uygularsan da kötü değil diyet listesi değil sonuçta faydalı 👍
Barlas_mom Gizemmiis Kız valla yağlı yemiyorum ekmek 2 dilim tam buğday et tavuk balık hayvansal gıda hamileliğimin başından beri tiksindim çok yiyemiyorum bu kolesterol nasıl fırlamış anlamadım bende 🤷🏻♀️ İçtiğimiz vitaminden bile şüphelenmeye başladım 🤣
kbrckr1 Gizemmiis hamilelikten önce 350-400 civarıydı ilaçla düşürdük 4sene diyet 2 sene spor yaptım gram etkisi olmadı gebelikte değer 700-800 arası doktorum hamilelikte direk yükseldiğini korkulacak bişey olmadığını söyledi.