Kızlar kafayı yiyeceğim sata göre bugün 41+3 günlük gebeyim ama cuma günü doktor 40a çektiği için 40+5 diyerek kontrole gittim. Yatış yapılacak vs denildi önce sonra üst muayenesi ile 39+5 ile uyumlu dedi yani bir hafta daha geriye çekti resmen son gunlerimde bunu yaşamak çok garip gelişimde gerilik vs var mı diyorum normal dediler. Açılma sancı nişan vs belirti de yok. Normal doğuma müsait ilk gebelik zaten bekleyelim dedi doktor yaklaşık 3600 kilosu valla anlam veremedim hergun bugün de doğurmadım diye gülüyorum ama gittikçe uzuyo süreç nolacak böyle??