Seda9507 hümeyraya oldu.şimdi fiyatlar artmış ama.3500 dü o olduğunda.o kadar parayı vermeye değmez diyo.foto albümü falan amatördeymiş.ama sağlık yönünden ilgi yönünden gayet iymiş.benim ikinci sezeryanım olacak şehir hastanesini düşünüyorum.bi de Buhara da gerçekten ilk doğumda sezeryana yönlendiriyorlar.bi arkadaşıma da sezeryan dediler şehir hastanesine gitti 1 saatte normal doğum yaptı.Sibel hanım Ayşenur hanım iyiler şehir hastanesinde