Busra0625 Kızlar bugün özel bir hastaneye gittim hocam biontec aşısı vurulabilceğimi söyledi ilk 2 dozu gebe olmadan önce vurulmuştum 3. Dozumuda bugün vuruldum herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı aşı vurulup?
MerveeD Busra0625 bende 2 doktora sordum bırısı 12.Haftadan sonra vurdurabılırsin dedı, diğeride 2. Aşından 6 ay gecsın oyle vurdur dedi 🙄🙄 hala kararsızım
Busra0625 MerveeD hafif bir kol ağrısı var bende şuan bende 25. Haftaya gireceğim hocam vurulabilirsin diyince vuruldum inşallah bişey olmaz
MerveeD Busra0625 Bsey olmaz Allahın izni ile Bn henüz düşünmüyorum 10 ocakta tekrar doktorum ıle konusacagım