Kesinlikle bez stoğu yapmanızı bende önermem üç çocuk annesi olarak aklınıza gelebilicek bütün markaları denedim benim çocuklarımda prima harici hepsi pişik ve sızdırma yaptı bir oğlumda sadece bir süre sleepy kullandım sonra ek gıdaya başlayınca oda pişik yapmaya başladı bırakıp primaya geçince düzeldi başlarda çok sık bez değiştiriliyor tabi bağırsak sıkıntısı olan bir bebek olmazssa ben aylık paketi haftalık bitiriyordum bağırsakları hızlı çalışıyordu çocuklarımın birde bazı bebek çok hızlı kilo alabiliyor bez hemen küçülüyor