Mavisogretmen 12+6 haftalığım bugün kontrolde bebeğin esinin Rahime yakın olduğunu söyledi doktorumuz kötü hiç birsey demedi kontrolde olacağız ilk haftalarda oluyor sonra çıkıyor dedi bunu yaşayan annelerimiz var mi? Bilgilendirir misiniz?