Sengul82 tgb1 oooo hic sorma asiricar hemde gözlerini bagliyrm bazen hiç ağrı kesici içmeyen ben minoset aliyrm.parol aliyrm
Aym35 Evet parol içilir bende de migren var mecbur parol alıyorum yoksa kötü oluyorum şuan migrenim tutmuş mesela 30+2yim bu arada