Busebuseee çok hareketlilikten veya çok oturmaktan demişti bana da doktor.. bebeğin başı aşağıda diye 1 hafta istirahat yazdı ve idrar enfeksiyonu için ilaç vermişti..şuan 27 haftalığım hala devam ediyor çok ayakta kaldığımda ve oturduğumda.. tek çözüm hareketliyken oluyorsa dinlen hemen oturduğun için ise biraz hareket et geçiyor