Laparoskopi ameliyatı olmam lazım ,sag tüpte (sıvı bırıkmesi ) hidrosalpinks tanısı var. Bu yuzden sag tüpüm ameliyat esnasında acılırsa açılacak eger acılmazsa sag tüpüm alınacak. Doktorun bı tanesı ameliyat sırasında rezervımın duşebılecegını soyledi. Benım korkum rezervım düşer mi başına boyle bısey gelen yada duyan varsa lütfen yazabılır mı?