Ya ben anlamiyorum neden bu ekran geliyor bana hep. Resimyukle linkiyle verilen fotograflarin hicbiri acilmiyor. Ayrica uygulama surekli takiliyor donuyor. Bildirimler normal gelmiyor. 14 bildirim gosteriyor ama giriyorum 2 bildirim var aslinda. Birde nacizane bi onerim olucak. Acaba bebegimiz hakkinda bilgi girerken çoğul gebelik secenegi mi eklense… 