Busenr Kızlar 40+2 yim tık yok😰 bugün akıntım geldi sümüksü şeklinde ama kan falan yoktu az öncede su aktı gibi oldu çok hafif iltihap gibi sizce yakın mı artık doğumum doğurur muyum 😰😅
Meray17 Busenr cnm hiç Bı bilgim yok bu konuda Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤗 bilgili arkadaşlar yanıt veirir umarım bende beklim ☺️
Busenr Meray17 inş doğururum yoksa sezeryan olcam pazartesi 😰 tek fark akıntı bu ara ama hadi bakalım 😅 sağol teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alırız inşallah kucağımıza 🙏
Meray17 Busenr cnm yaa inşallah sende hazırsan normale Rabbım gonlune gore versin😘🤗inşallah kuzucuk kendi isteğiyle normal yollardan gelir ve seni çok uğraştırmaz🤲