Nazarozcan Cok saglikli ilerleyen bir gebeliginiz varsa doktor hicbirine gerek gormuyor, enazindan benim doktorum oyle. Ne seker testi, ne nst, ne cati muaynesi ben 41.haftada dogum yapana kadar hicbirine gerek gormedi. Hep suyumu sancimi bekledik yani normal dogum olsun diye bekledik ama bebegim gelmedi. En sonunda doktorum mecburi olarak sezeryan dedi cunku bebegim kanala girmemis ve beklesekte daha 1 hafta gelmez bu yaramaz dedi😁 Hic korkmayin benimde ilkti ve gecti gitti suanda 4 bucuk aylik bebem kucagimda cok sukur 🙏🧿 Cati muaynesi diye birsey olduguna benim doktorum inanmiyor mesela. Dogum baslamadan anlasilcak birsey degil diyor. Fazla ultrasona girmeye, nstye hepsine karsidir kendisi. Yabanci ulkelerdeki uygulamalarda bu sekilde zaten. Iciniz rahat olsun