İzmirde yaşıyorm bir özel hastaneye gidiyorm 6 aylık hamileyim az önce aradılar bilgi vermek için 175 tl olan muayene ücreti 315 tl olucakmış ocakta izmirde yaşayıp özel hastanelerde muayene olanlar yazabilir mi sizde durumlar nasıl merak ediyorum yani bu zamlar bir tek banamı absürt geldi.