ilkbeybiannesi Kızlar istemsizce karnımı içime çekip sıktığımı fark ettim farkına varınca düzeltiyorum ama bebeğe bi zararı olur mu ya. Sizde de oluyor muydu 18 haftalık hamileyim
333 ilkbeybiannesi evet bu normal durum bende de olmuştu dr normal demişti kısa süre oluyor sonra geçiyor
MerveeD ilkbeybiannesi bende 18+6 haftalıgım 15. Haftamdan 3 gun oncesine kadar karnımı ıcıne çekip sıkarak dönüyordum uyurken ve buna uyanıyordum doktoruma sormadım ama cok sukur benımkı gectı ıkı uc gundur yapmıyorum
bebeklibirisi ilkbeybiannesi ben de öksürürken ya da hapşırırken aynı şeyi yapıyorum ama içerde bir sertlik hissediliyor sanki karnımı yumruklamışlar gibi bir ağrı oluyor 1-2 dk sonra geçiyor
ilkbeybiannesi bebeklibirisi öksürürken sıkmak normal değil mi belki o an bebiş de tepki veriyordur o yüzden hissediyorsunuzdur