sevo_asc merhaba,ben sabah 9 akşam 6 haftaiçi hergün olmak üzere 36.haftama kadar çalıştım masa başı devamlı oturarak müşteri alarak çok tempolu bi şekilde.izine ayrıldım 3.gün doğum yaptım gayet sağlıklı.8 sene önceydi.şimdi tekrar hamileyim 10 haftalık,evden çalışıyorum yatarak uzanarak ilerliyor bu sefer.yani her hamilelik kendine özel.kendinizi iyi hissetmezseniz rapor vs.alırsınız ara ara.sevgiler 🌸