Meleekk Biri fotoğraf paylaşıo basıyorum. Yok açılmıo dönüp dönüp duruyo yukarıdaki simgeler. Kafayı yiyo uygulama. Geri Çıkmak isteyince de çıkamıyorum. Happy momu tümden kapatıp tekrar açıyorum mecburen 🤦🏻♀️ benim telefon da mı hata var 🤔🤔🤔
Fasulyeninannesi1 Meleekk Sevgili annemiz, linklere erisim icin uygulama ve cihaziniz son surum olmali. Eger hatayi sadece bir site kaynagindan aliyorsaniz bu sorun siteden kaynaklaniyordur. Iyi forumlar dileriz💜
Fasulyeninannesi1 Meleekk ayni zamanda eger yurtdisinda yasiyorsaniz da boyle bir hata alabilirsiniz. Bazi sitelerin yurtdisi girisi olmadığından dolayi 🌸