Eğer hamile kalabıldıysen demekki sorun yok. Ama ınan stres yaparsan olmaz .. benden sana tavsiye bebek yapmadan 1-2 ay oncesınde duzenlı folık asıt al vucuduna yumurta kalıtesı arttırıyor ve rahımı daha saglıklı ortama hazırlıyor. Bende dış gebelik yaşadım … denıyoruz olmuyo denıyoruz olmuyo arrık ıyıce kafayı bozmustum uc gun gecıkeyım kesın hamıleyım dıyordum taaaakii kafama takmadım normal akısına bıraktım adetten sonrakı 11 gunden 15 gune kadar değerlendirdim .. sonuç olarak hamıle kalmıstım… kafama takmayıp stresı attıktan sonra oldu.. kesınlıkle sıtem etme. Kendınıde suclama… oluru var elbette . Ama senın en buyuk dusmanım stres kafaya takmak … 23 gun gecıkmede paıkolojık olarak yalancı hamılelık dıye bısey var duydunmu ? Vucut onu kafaya cok taktıgın ıcın bı sure sonra beyin rahımı uyarıyor ve adet gormuyosun bır sure… hamıleymıssın gıbı hıssedıyosun ama değilsin.. yani öylede olabılır.. öyle düşün. Ama doktorum bana adetınde gecıkmeler yasanıyorsa rahım kendını hamıleliğe hazırlıyordur demıstı. Ve dolık asıt al gunluk .. new duo dıye bır folık asıt kutusu yesıllı beyazlı turunculu… fıyatı 70-80 arası ama mukemmel otesı