Hunilininbirii Kızlar merhabalar 6+1 haftalık hamileyim ara ara kahverengi akıntım oluyo ağrım vs yok düşük riski mi var sizce yoksa normal mi? Doktor kontrolüme daha 20 falan var acile gitsem mi?
Minikanne123 Hunilininbirii merhaba canım yerleşme kanaması da olabilir ama bi acile git bence için rahat etsin