İlk asilamami oldum bugün 5nci günüm ve çok stresliyim hep telefon elimde bir şey araştırıyorum pco var bende adet gecikmesiyle gebe kaldigimi anlamak gibi sürecimde olamayacak mecbur 14 gün geçmesini ve kan testini bekliyorum :( var mı aramızda ilk aşılama ile gebe kalanlar hadi benim gibileri rahatlatın biraz :)