Arkadaşlar merhaba az önce lavobaya gittiğimde iç çamaşırıma iğne ucu kadar kan değil pıhtı da değil çözemedim yani anlayamadım bişey gelmiş 29 haftalık gebeyim daha önceden hiç böyle bişeyim olmadı korkulacak bi durummu doktoruma mesaj attım fakat dönüş yapmadı henüz bu durumu yaşayam varmı ?