Aysmnv35 Nil ve Nisan ismini pek bi sever oldum bu aralar 🤣 gel gelelim benim miniğim daha 6 haftacık ☺️😬 Eliz de güzel
Guji Aurora ya da Arora, nasıl telaffuz etmek isterseniz 😊. Kuzey Işık’ları anlamına geliyor ve her dilde aynı şekilde yazımı var.
Papatyali Yüsra, Elisa, Selin, Simay, İkra, İdil, Feyza, Bukre, Eslem, Erva aklıma gelenler bunlar biz Havvanur ya da Havva Sena birisini düşündük ☺️