Arkadaşlar bugün doktora gittim, 5+6yız dayanamadım erkenden gideyim dedim😃 kesemiz ve bebişimiz göründü kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi doktorumuz. Bebeğim minicik, ufacık daha nokta kadar🐣🐣 sağlıkla büyüyüp kucağımıza almak nasip etsin rabbim 🤲🏻 Teyzeleri bakın bu noktacığa, sizlerinde böyle miydi 5. haftalarda🐣
