Kızlar bugün tam 40 haftalık oldum, bugün kontrolden geldim hiç açıklık yok, sancida yok 41e kadar bekleyeceğiz dedi doktor olmazsa Suni sancı verilecekmiş. Ben Suni sancı istemiyorum çünkü daha önce yaşadım biliyorum. Ne yapmam lazım açılma olması için yada su sancı gelmesi için, hurma dışında çünkü son 2 hafta boyunca hep yedim hurma ama faydası olmadı.