SosyeteMantisi şuan aynı şeyleri yazıyoruz. Bende düşük yaptım 10 aydır tık yok.. Ovulasyon denedim, yedim içtim eşim besler tüketti falan yine yok.. Diğer aya testler çöpe.. Mfk yöntemi var ona başlayacağım, bu ay adet olacağım sanırım…
Olacak ama stresten olmuyor hormonları etkiliyor, sahada tavsiyem kendimizi zamana bırakmamız gerek olacağı varsada olmayacak gibi, kafayı yemeden ben diğer aya toparlayamadım kendimi, olmazsada doktor çok diyorum şükür neler neler var ö🥰🌸😀