Ben 30 haftalığim. İlk gebeliğim. 3-4 gün önce hafif kanamam oldu. Çok şükür bidaha olmadı. Pazartesi günü doktor kontrolümüz vardı gittik gayet güzel hiç bir sorun yok bebeğimizde Allahimiza şükür. Benimde acilmam sancim veya rahimde kisalma yok dedi doktor.Ama doktorum kanama olduğu için erken doğum riskine karşı fazla ayakta kalmamami yatmami söyledi. Birde progestan fitil başladık. Ama.ben çok kafama takıyorum herşeyi. 2 gündür de bebeğimin hareketlerini daha az hissediyorum. Kasık ağrim oluyor. Sırt ve kalça ağrılarım oluyor. Çok korkuyorum. Çok sıkıyorum kendimi. Herkese de çok içimi dokemiyorum.sizler beni anlarsınız beni biraz rahatlatır misiniz. Nasıl motive edebilirim kendimi ne yapmam lazım.