Nargihan Kızlar sağlık ocağına bu gün idrarı yaparken yanma şikayetiyle gittim idrar yolu enfeksiyonum varmış ve crp 33.2 çıktı internetten okuduklarından çok korktum bebeğe bişey olur mu bu durumu yaşayan var mı kadın Doğuma gitmen lazım dedi
Helpmee Nargihan korkacak hçbşy yok antibiyotik kullanırsın olur biter Benm crp 45 çıktı ishaldim 4 gün serum yedim Gerekirse sende al 2 gün alırsın biter
Asel2520 Nargihan serum ve antibiyotik takviyesi ile düştü değerim benimki 49 du doktorum yatış vermişti
raskolnikov_ Nargihan canm benm 136 ydı 8 haftamda ilk haftalar düşük riskini arttırıyormus direk antibiyotik basladık ben cok kötüydüm gercekten .3 hafta sonra detaylım var inş bir sorun cıkmaz bebegimde canım sıkılıyor düşündükce
Nargihan Helpmee ilaç verdi doktor ama sağlık ocağında bu çok önemli felan diyince insan çok tedirgin oluyor çok geçmiş olsun size de
Helpmee Nargihan evet idrar yolu enfeksiyonu önemli bşy ama ilaçla tedaviside var Sağlık ocakları cok salak biryer oldu artık ne ilgileniyorlar nerde düZgün bir tedavi uyguluyorlar
Nargihan Asel2520 geçmiş olsun tekrar ufak bi ilçedeyiz iş için pek imkanımız yok burda doktorum ankarada arayıp sordum antibiyotik verdi belki orda olsam serum derdi bilemedim umarım geçer bi an önce de gerek kalmaz