Mavilio2 kilo ve gelişimiyle alakalı bence küveze alımı çünkü arkadaşımın ikizleri doğdu 37. Haftada 2800 doğdular alınmadılar ve erken doğum riski olduğu için iğne yapılmıştı arkadaşlar yazınca aklıma geldi
Eğer sizinde erken doğum riskiniz varsa doktorunuzla konuşun